Afiş Tasarım Örnekleri
Afiş tasarım örnekleri bir etkinlik kapsamında iç mekanda kullanılacak afişlerde izleyicinin uzun soluklu bir duraklama ile afişi incelemesini sağlayacak bir tasarım uyguluyoruz, böylece afiş tasarım örnekleri ile görüp sadece ilgi uyanmasını sağlamanın bir tık ötesine geçerek bu afişi inceleyip orada sunulan ürün veya hizmete dair düşünmek ve eyleme geçmesini (sosyal medya, çağrı merkezi veya web sitesi üzerinden takip etmek yada orası bir fuar-konferans vb bir mecra ise bizzat oradaki görevlilerden konuya dair sıcak temas ile bilgi almak gibi kriterler) sağlamaya yönelik bir tasarım planlıyor ve yuguluyoruz.
Afiş Tasarım Programı
Afiş tasarım programı konum olarak dış mekan afişleri; metro, metrobüs, tramvay, tren, otobüs gibi toplu taşıma araçlarının durakları ve güzergahları gibi yerlerde ki tüm tasarımlar için kullanılır. Herşey afiş tasarım programı değil tabiki. Bir işyerinin veya AVM’nin giriş kapısında, otopark girişlerinde gibi kamuya açık ancak hızla geçiş yapılan noktalar ağırlıklı olmak üzere üretiliyor. Binaların dış cepheleri ve yol üstü billboardlar da aynı segment içindeler ve hepsinin ortak paydası tüketici adayının o afiş önünde harcayacağı zamanın saniyeler hatta saliselerden ibaret olduğudur.
Bu realiteyi ön palana alarak dış mekan afiş ve billboard dizaynlarımızda hafızada kalabilecek algıları yaratabilmek adına stüdyo çalışmaları ve Ar-Ge çalışmaları yapıyoruz. Böylece hedef odaklı pazarlama çalışmasını desteklemiş oluyoruz.